نماینده ولی فقیه در استان:

ارادت به امام رضا (ع) محور وحدت است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با خادمین حضرت امام رضا (ع) گفت: ارادت به امام رضا (ع) محور وحدت است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با خادمین بارگاه ملکوتی ثامن الحجج، حضرت امام رضا (ع) که در آستانه برگزاری شانزدهمین جشنواره زیر سایه خورشید  برگزار شد گفت: حضور شما، انشاالله یاد و نام امام رضا (ع) را در استان ما زنده‌تر خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی افزود: امیر المومنین (ع) در نهج البلاغه فرمودند؛ کسی نمی‌تواند پا در بهشت بگذارد مگر اینکه اهل بیت علیهم السلام را بشناسد و آن‌ها هم ایشان را بشناسند و قبولش کنند و هیچکس به جهنم قدم نخواهند گذاشت مگر کسانی که اهل بیت را انکار کنند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: علاوه بر این وجود حرم امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) در کشور جمهوری اسلامی هم مزید بر علت هستند و امیدواریم این محبت دست ما را در روز قیامت گرفته و ما را سعادتمند کنند.

وی گفت: همه ما باید تلاش کنیم زمینه را برای حضور خادمین امام رضا (ع) به نحو احسن آماده کنیم تا اقشار مختلف مردم از حضور خادمین استفاده کنند و نام و یاد امام رضا (ع) و یاد خداوند در استان آذربایجان غربی گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی بیان کرد: استان آذربایجان غربی از لحاظ وجود اقوام و مذاهب مختلف استان حساسی بوده و یکی از محور‌های وحدتی که می‌تواند در استان آذربایجان غربی به عنوان محوریت مورد توجه قرار گیرد، ارادت به امام رضا (ع) است.

امام جمعه ارومیه افزود: در استان آذربایجان غربی افرادی از اهل سنت داریم که به زیارت امام رضا (ع) مشرف می‌شوند و حضور خادمان در هر شهر و هر مراسمی به نفع معنویتِ استان ما است و از طرفی عبودیت و ایمان و از سوی دیگر وحدت را زیاد می‌کند.

در پایان این نشست حکم انتصاب «ادریس آقالو» به عنوان مسئول شانزدهمین جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی اعطا گردید.

گفتنی است؛ خادمین امام رضا (ع) از امروز ۳۱ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد در قالب دو گروه ۴ نفره از  در همه شهرستان‌های آذربایجان غربی حضور خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.