اسدی:

باید پنجره واحد سرمایه‌گذاری را دنبال کنیم

شهردار شیراز با اشاره به برگزاری دومین همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری، گفت: باید پنجره واحد سرمایه‌گذاری را دنبال کنیم و به‌دنبال تحقق شعار تبدیل شیراز به بهشت سرمایه‌گذاران باشیم.

محمدحسن اسدی با اشاره به برگزاری همایش ملی سرمایه‌گذاری برای دومین بار در روز سوم خرداد با حضور مسئولان استانی و کشوری در این کلان‌شهر گفت: امسال شاهد حضور میهمانانی از سایر کشور‌های دیگر نیز در این همایش هستیم.

او با اشاره به دستاورد‌های همایش دوروزه سرمایه‌گذاری در سال گذشته، گفت: تفاهم‌نامه‌های خوبی امضا شد و نتایج آن‌ها را در یک سالی که گذشت، مشاهده کردیم و امسال که برای دومین بار در حال برگزاری این همایش هستیم، انتظارات بالا رفته و باید این مسیر را ادامه دهیم.

شهردار شیراز موضوع همایش را تسهیل در کار سرمایه‌گذاران اعلام کرد و افزود: باید پنجره واحد سرمایه‌گذاری دنبال کنیم و به‌دنبال تحقق شعار تبدیل شیراز به بهشت سرمایه‌گذاران باشیم، به‌ویژه امسال که رهبر معظم انقلاب، شعار سال را مهار تورم و رشد تولید خواندند و بر سرمایه‌گذاری و ورود بخش خصوصی تأکید کردند که این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

اسدی با تأکید بر این موضوع که باید به جذب سرمایه‌گذاران خارج از استان و خارج از کشور توجه ویژه کنیم، بیان کرد: امسال نیز شورای اسلامی شهر یک تکلیف ۲۰ هزارمیلیاردی را در بخش سرمایه‌گذاری بر عهده شهرداری گذاشته که شهرداری باید قرارداد‌هایی برای تحقق این عدد امضا کند.

او گفت: ما باید اینکه رویکرد ما در ارزیابی کارکنان و مناطق موضوع سرمایه‌گذاری است، خاطرنشان کرد: امسال تکالیف سرمایه‌گذاری را با جزئیات آن را به مناطق شهرداری‌های شیراز اعلام کردیم و یکی از فاکتور‌های ارزیابی ما در مناطق جذب سرمایه‌گذاری در آن منطقه است، بنابراین باید شعار پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران اجرایی شود.

شهردار شیراز تأکید کرد: به دنبال تحول اقتصاد شیراز هستیم، به‌ویژه در بخش گردشگری امیدواریم با جذب سرمایه‌گذاری در این بخش جذابیت بیشتری برای شهر شیراز ایجاد کنیم و طول مدت اقامت گردشگران را ارتقا و افزایش دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار