مسیر امانیه به گلستان در اهواز مسدود می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: محور امانیه به گلستان تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه به صورت موقت مسدود می‌شود.

آقای سلیمانی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز  گفت: با توجه به گذشت مدت زمان کافی از بهره برداری اولیه و ایجاد بستر مناسب برای اجرای درز‌های انبساط اصلی تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه، در کمیته فنی شورای ترافیک کلانشهر اهواز مصوب شد که در گام نخست، درز‌های انبساط ورودی پل از سمت امانیه عملیاتی و پس از تکمیل و بهره برداری، ۲ قطعه دیگر پل نیز مسدود و نسبت به اجرای درز‌های انبساط آن‌ها اقدام شود.

او افزود: بر اساس توضیح مجری تقاطع‌های غیر همسطح معاونت فنی شهرداری اهواز، جمع آوری درز‌های انبساط موقت و اجرای درز‌های انبساطی اصلی پل، مسیر شمال به جنوب (امانیه به گلستان) و لوپ شمال به شرق (امانیه به پل پنجم) تقاطع غیر همسطح شهید قربانی (میدان دانشگاه) در مدت ۱۴ روز به پایان می‌رسد و بر همین اساس از ۲ خرداد ماه به مدت ۲ هفته مسدود می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز   به شهروندان برای استفاده از محدوده میدان برای تردد تاکید کرد و ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور کلانشهر اهواز انجام شده و از شهروندان خواهشمندیم ضمن توجه به علائم ترافیکی و تابلو‌های اطلاع رسانی از مسیر‌های جایگزین پیش بینی شده در سطح صفر تقاطع (محدوده میدان دانشگاه) استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.