مفاخر شهرکرد سند افتخار کشور هستند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استان به‌ویژه شهرکرد ظرفیت‌های مهمی دارد و وجود دانشمندان، ادیبان، هنرمندان و شهداء سند افتخارات کشور به‌شمار می‌رود.

غلامعلی حیدری در ششمین نکوداشت روز شهرکرد اظهار داشت: شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری به‌عنوان بام ایران یک نماد در کشور دانست وروز شهرکرد همان روز اتحاد، انسجام و غیرتمندی مردم استان است.

وی، شهرکرد را رنگین‌کمان اقوام ایرانی با فرهنگ زندگی مسالمت‌آمیز توأم با قومیت‌های فارس، ترک قشقایی و لر بختیاری اعلام و تصریح کرد: تمامی محله‌های شهرکرد نیازمند توزیع امکانات عادلانه بوده و این امر از مهم‌ترین رویکرد‌های دولت سیزدهم است.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری نمدمالی را یکی از ظرفیت‌های مهم شهرکرد دانست و یادآور شد: توجه به این هنرصنعت و کاربردی کردن تولیدات نمدی به افزایش اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری، رواق اقتصادی و فراهم شدن ثبت جهانی شهرکرد به‌عنوان شهر جهانی نمد منجر می‌شود.

حیدری با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در استان اظهار داشت: اختصاص اعتبارات به شهرکرد در سفر رییس‌جمهور به استان، گردشگری، توسعه مراکز فرهنگی، کشاورزی دانش‌بنیان، صنایع تبدیلی و تکمیلی، توسعه جاده‌ها و زیرساخت‌ها، اتصال مرکز استان به راه‌آهن سراسری، تامین آب پایدار بخش‌های مختلف آشامیدنی، کشاورزی و صنعت، تامین اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری بزرگ‌ترین طرح انتقال آب آشامیدنی نیمی از جمعیت استان، اختصاص ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تحویل منظریه به شهرداری و نهضت ملی مسکن از مهم‌ترین اقدامات دولت سیزدهم در شهرکرد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار