اطلاعات آلمان: پوتین تضعیف نشده است

رئیس آژانس اطلاعات آلمان اذعان کرد رئیس‌جمهور روسیه نه تنها تضعیف نشده بلکه هیچ نقصی نیز در سیستم او نیست.

برونو کال، رئیس سرویس اطلاعات خارجی آلمان (BND) می‌گوید که اختلافات در جامعه روسیه تهدیدی برای دولت ولادیمیر پوتین نیست. او استدلال می‌کند که مسکو نیرو‌های تازه نفس و تجهیزات کافی برای جنگ دارد.

براساس گزارش دویچه وله، رئیس آژانس اطلاعات آلمان گفت: هیچ گونه تضعیفی در دولت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را نمی‌بینم. ما هیچ شکافی در سیستم پوتین نمی‌بینیم.

کال استدلال کرد که انتقاد عمومی از مدیریت جنگ به منازعات معمول در جامعه روسیه تبدیل می‌شود و تهدیدی برای رژیم پوتین نیست. او با اشاره به سربازان تازه استخدام شده در روسیه گفت: روسیه هنوز قادر به راه اندازی یک جنگ دوربرد است. روسیه تجهیزات و مهمات نیز کافی دارد. با این حال، کال گفت که روسیه دارای آسیب پذیری‌های خاصی از جمله عملکرد نیرو‌های مسلح است.

رئیس جاسوسی استدلال کرد که اگر غرب به شکلی بسیار سازمان یافته از اوکراین حمایت نکند، استراتژی بلندمدت پوتین می‌تواند پیروز شود. او ادعا کرد که BND می‌دانست که روسیه دو هفته قبل از شروع جنگ در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ به اوکراین حمله کامل خواهد کرد. وی گفت: «حدود ۱۴ روز قبل از شروع جنگ، ما پدیده‌هایی را شناسایی کردیم که قابل تفسیر نبود.»

رئیس سازمان جاسوسی آلمان در پایان از مقامات این کشور خواست تا وابستگی خود به چین را کاهش دهد و در عین حال هشدار داد که این امر در کوتاه مدت محقق نمی شود. او در این خصوص گفت: «این کار را نمی توان به صورت مخرب و یک شبه انجام داد.»

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
BND می دانست که روسیه به اوکراین حمله می کند؟؟؟
احمق یه بچه دبستانی هم می فهمید که عضویت اوکراین در ناتو و نوکری آمریکا بیخ گوش روسیه منجر به حمله و ادب کردن زلنسکی و متحدان دروغین و ترسو و خائنش خواهد شد چون فقط سلاح می دهند و ویرانز اوکراین و تضعیف روسیه را نشانه رفته اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
پوتین چند سال قبل در حال نقشه کشیدن بود شماها نوکران امریکایی بی خبر بودین

پوتین مرد صبور و صلح طلب هس ولی صبر حدی دارد

یک متولد مهرماهی اینطوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
در واقع ناتو محرک جنگ بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
به کوری چشم دشمنان صلح و عدالت و ازادی
آخرین اخبار