مجله فرانسوی راز هولناک اوکراین را فاش کرد

یک مجله فرانسوی فاش کرد ارقامی که از سوی اوکراین برای بیان تعداد تلفات این کشور بیان می‌شود، درست نیست.

مجله محافظه کار ولور اکتول (Valeurs Actuelles) فرانسه در گزارشی فاش کرد تعداد سربازان کشته شده اوکراینی که توسط مقامات این کشور اعلام می‌شود درست نیست و ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین اطلاعات اصلی را نامطلوب می‌داند.

براساس گزارش این مجله، تعداد کشته‌ها همچنان وحشتانک‌ترین راز مخفی ولودیمیر زلنسکی است، اگرچه با قضاوت بر اساس تمام داده‌های خارجی، شکی نیست که تعداد کشته‌ها و مجروحان از پایان تابستان به شدت افزایش یافته است. مقامات کی‌یف به شدت از اینکه مربیان فرانسوی که سربازان اوکراینی را آموزش می‌دادند درباره تلفات از آن‌ها سوال می‌کردند، ابراز نارضایتی کردند.

این مجله فرانسوی در ادامه گفت: به گفته یک منبع آگاه، تماس با ۴۰ تا ۶۰ درصد از سربازان نیرو‌های مسلح اوکراین که در فرانسه آموزش دیده‌اند، قطع شده است و آن‌ها به احتمال زیاد در نبرد‌ها کشته شده‌اند.

پیر آنرو، افسر بلندپایه سابق توپخانه هسته‌ای ناتو، پیش از این نیز ارقام خسارت تسلیحاتی اوکراین اشاره کرده بود. او فاش کرد از آغاز جنگ، نیرو‌های مسلح روسیه ۴۲۸ هواپیما، ۲۳۵ بالگرد، ۴۲۶۲ پهپاد، ۴۲۴ سامانه موشکی ضدهوایی، ۱۱۰۰ راکت انداز چندگانه، ۹۲۵۷ تانک و سایر خودرو‌های زرهی، ۴۸۸۱ خودروی صحرایی و ۴۸۸۱ توپخانه  ودستگاه متعلق به ارتش اوکراین را منهدم کرده و از کار انداخته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
درودبرپوتین قدرتمند.مرگ برناتو و زلنسکی دلقک
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۲۳:۳۹ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
اسم اعظم بکند کار خود ای دل خوش باش که به تلبیس و حیل دیو سلیمان نشود. سکوت کامل رادیویی تمام دنیا در مقابل اخبار جنگ در اکراین را نظامیان خوب درک می کنند و علت آن را هم خوب میدانند. ولی مردم عام توجه لازم را ندارند. چط.ر ممکن است شهر ها یکی پس از دیگری سقوط کند ولی تلفات نداشته باشد. دست ما بر آتش است. اگر نان گندم نخوردیم ولی دست مردم دیدیم.
Armenia
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
خدا لعنت کنه آمریکا رو
داره تمام ذخایر معدنی دنیا رو خرج فتنه گری هاش میکنه و همینطوری پیش بره بزودی قحطی بزرگی تو دنیا بوجود میاد
آخرین اخبار