آغاز نام نویسی سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج همدان

مدیر دارالقرآن بسیج همدان از برگزاری مرحله مقدماتی سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج استان خبر داد.

عباس ابراهیمی مدیر دارالقرآن بسیج همدان با اشاره به برگزاری سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج گفت: نام نویسی مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات آغاز شده است و تا ۱۵ تیر امسال ادامه دارد.

او با بیان اینکه این مسابقات به‌شکل فردی، گروهی و خانوادگی و از مرحله مقدماتی تا کشوری برگزار می‌شود، افزود: شرکت در این رقابت برای عموم آزاد است و تنها مخصوص اعضای بسیج نیست، هم بانوان و هم آقایان در هر رده سنی می‌توانند در این مسابقه از طریق لینک ثبت‌نام به آدرس http://event.Quranbsj.ir مراجعه کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه این مسابقات در ۲۸ رشته برگزار می‌شود، تأکید کرد: رشته‌های گروهی و خانوادگی از رشته‌های ویژه این دوره از مسابقات است که از فعالان قرآنی دعوت می‌کنیم به این بخش از مسابقات توجه ویژه‌تری داشته باشند.

مدیر دارالقرآن بسیج استان همدان گفت: رشته‌های این جشنواره شامل رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه ویژه تمام سنین برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان حتما قبل از ثبت‌نام آیین‌نامه مسابقه را از کانال به آدرس https://eitaa.com/mohtava ۳۰ در پیام‌رسان ایتا دریافت کرده و مطالعه کنند.

علاقمندان برای شرکت در این دوره از مسابقات تا ۱۵ تیر سال جاری فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.