دوره داوری درجه ۳ فوتسال در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس دپارتمان داوری استان اردبیل گفت: دوره داوری درجه سه فوتسال خرداد ماه امسال در اردبیل برگزار می‌شود.

سید یعقوب حجتی افزود: دوره داوری درجه سه فوتسال از دوم تا پنج خرداد ماه به مدت چهار روز در اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این دوره در سالن رضازاده اردبیل انجام شده است.

رئیس دپارتمان داوری استان اردبیل افزود: در این دوره مدرسانی از فدراسیون فوتبال حضور خواهند داشت و آموزش‌های لازم این دوره به داوران شرکت کننده ارائه می‌شود.

حجتی گفت: در این دوره شرکت کنندگان از شهرستان‌های مختلف استان حضور خواهند داشت که از قبل این امر اطلاع رسانی شده بود و نفرات واجد شرایط برای حضور در این دوره انتخاب شده بودند.

او تصریح کرد: این دوره داوری با مجوز فدراسیون فوتبال و زیر نظر هیات فوتبال استان برگزار می‌شود که برای حضور در این دوره استقبال بسیار خوبی شده است.

رئیس دپارتمان داوری استان اردبیل بیان کرد: نفرات برتر این دوره بعد از قبولی در آزمون‌های دانش داوری و آمادگی جسمانی مدارک داوری درجه سه را دریافت می‌کنند.

حجتی گفت: یکی از اولویت‌های اساسی دپارتمان داوری هیات فوتبال استان و رئیس هیات فوتبال استان استعداد یابی داوران در استان است و در این راستا برنامه ریزی خوب صورت گرفته و برگزاری دوره‌های استعداد یابی و دانش افزایی داوران در این راستا در استان مبنای کار قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.