تاج:

فوتبال و تیم داری باعث اتحاد و همدلی در بین اقوام است

رئیس فدراسیون فوتبال ایران فوتبال و تیم داری را باعث اتحاد و همدلی در بین اقوام عنوان کرد.

مهدی تاج در مجمع سالانه هیات فوتبال استان اردبیل با اشاره به اینکه استان اردبیل سهمی ویژه در فوتبال ملی دارد و بازیکنان بزرگی همچون علی دایی و کریم انصاری فرد را معرفی نموده، که علی دایی اسطوره اردبیلی فوتبال افتخار بزرگی برای فوتبال ایران است. 

او با اشاره به وضعیت نامناسب ورزشگاه علی دایی اردبیل گفت: این ورزشگاه باید با حمایت استاندار اردبیل و مسئولان به صورت ویژه احیا شود طوریکه در زمان افتتاح این ورزشگاه شور و حال خاصی به وجود آمد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: افتخارات علی دایی در عرصه مربیگری و فوتبالیست بودن قابل ستایش است و علی دایی نقش اساسی در فوتبال ملی داشته است.

تاج افزود: فوتبال گستردگی فراوانی دارد و حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی را تحت الشعاع قرارداده است.

او با اشاره به اینکه فوتبال پدیده اجتماعی است گفت: هرهفته یک میلیون نفر در ورزشگاه‌های کشور فوتبال را تماشا می‌کنند که بسیار حائز اهمیت است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بی شک اگر ورزشگاه‌های کشور ظرفیت بزرگی داشتند در مسابقات دربی حدود ۳۰۰ هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند.

تاج ضمن قدردانی از رئیس و اعضای هیات فوتبال استان گفت: هم اکنون از این استان دو تیم در لیگ یک و یک تیم در لیگ دو حضور دارند و فوتبال اردبیل درصورت تامین زیر ساخت‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

او تصریح کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها موتور توسعه فوتبال هستند و نقش به سزایی در رشد و توسعه فوتبال دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اجرای طرح سقف قرارداد‌ها افزود: این امر در صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها و حرفه‌ای ای بودن باشگاه‌ها تاثیر بسزایی داشته است.

او در پایان خواستار توجه ویژه به فوتبال ساحلی و فوتبال بانوان در استان اردبیل شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار