تشکیل پویش حامیان صنعت و محیط زیست در شهرک صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تشکیل پویش حامیان صنعت و محیط زیست با هدف جلب مشارکت واحد‌های تولیدی برای پاکسازی محیط شهرک‌های صنعتی خبر داد.

هاشم علایی در پویش پاکسازی شهرک صنعتی اردبیل (۱) گفت: این پویش با مشارکت کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان، واحد‌های تولیدی، شرکت‌های خدماتی و فعالان محیط زیست برگزار می‌شود تا ضمن اشاعه فرهنگ حفظ محیط زیست، نسبت به پاکسازی محیط از زباله اقدام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: در اولین اقدام، پاکسازی شهرک صنعتی اردبیل (۱) در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با حضور چشمگیر کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی، واحد‌های تولیدی، اعضای شرکت خدماتی و حامیان محیط زیست، این برنامه به شکل مطلوبی برگزار شد.

علایی مهمترین هدف از اجرای این پویش‌ها را جلب مشارکت واحد‌های تولیدی عنوان کرد و افزود: با مشارکت هرچه بیشتر واحد‌های تولیدی در حفظ و نگهداری از شهرک‌های صنعتی، به طور حتم در آینده شاهد بهتر شدن وضعیت عمومی شهرک‌های صنعتی استان خواهیم بود.

او از واحد‌های تولیدی و علاقه‌مندان به محیط زیست دعوت کرد تا با حضور در برنامه‌های آتی پویش، به حفظ محیط زیست کمک کنند و یک روز خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.