تعیین تکلیف ۳۱ هزار میلیارد تومان کالا توسط سازمان اموال تملیکی

قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از تعیین تکلیف شدن ۳۱ هزار میلیارد تومان کالا در سال گذشته خبر داد.

صاحب حجتی قائم مقام و عضوهیات مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور در مراسم افتتاحیه مجموعه انبار‌های مکانیزه سازمان اموال تملیکی در مبارک آباد قم ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین استانی بابت ساخت این مجموعه، عنوان کرد: انبارهاو فضا‌های موجود در سازمان اموال تملیکی استان قم بسیار مناسب و قابل دفاع است.

قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: آمار‌های عملکرد سازمان اموال تملیکی کشور در سال گذشته پیشرفت قابل توجه و چشمگیری داشته و تلاش بر آن است این پیشرفت‌ها روز به روز ادامه دار باشد.

حجتی قائم مقامی عنوان کرد: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کل کشور در سال گذشته ۳۱ هزار میلیارد تومان کالا را تعیین تکلیف نموده و در خصوص اعاده کالا‌ها ۱۰۲۵ درصد رشد را نسبت به سال ۱۴۰۰ شاهد بودیم. همچنین موضوع تعیین تکلیف بیش از ۱۰۰۰ خودرو مورد بررسی قرار گرفت که یک کار بسیار بزرگ در حوزه اموال تملیکی بود.

حجتی گفت: در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر مبارزه قاطع و بی رحمانه با کالا‌های قاچاق و لوکس، اولین‌بار امحای خودرو‌های لوکس آمریکایی را داشتیم، هرچند این آمار پایین بود و نیاز به پیشرفت بیشتری دارد، ولی همین موضوع خود یک تابوشکنی بی سابقه بود.

قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: سامانه یکپارچه اموال تملیکی که یکی از مهمترین سامانه‌های حوزه قاچاق کالا بود، با چند سال تعلل و تاخیر بالاخره در سال گذشته به مرحله بهره‌برداری رسید.

قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور بیان تصریح کرد: در حوزه‌های زیرساختی با پیشرفت بسیار چشمگیری مواجه بودیم و هم اکنون ۸۰ انبار و ۱۴۴ سوله در کشور موجود است.

حجتی در پایان گفت: دغدغه این سازمان صیانت از اموال بیت‌المال و اموال مردم است که این مسئله برای ما مسئولیت‌ساز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار