کشفیات قاچاق در قم ۵۴۴ درصد افزایش یافت

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: آمار بازرسی‌‎‌ها در حوزه مقابله با تخلف قاچاق از ابتدای سال‌جاری تا پایان اردیبهشت‌ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل، حدود هشت درصد، تعداد پرونده‌‎‌ها ۱۰۵ درصد و مقدار کشفیات ۵۴۴ درصد افزایش داشته‌است.

سیاوش فولادی وندا گفت: از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت‌ماه، بازرسان این سازمان یک‌هزار و ۶۶۹ مورد بازرسی در راستای مقابله با قاچاق در قم انجام دادند که از این تعداد ۳۷ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش ۵۰ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال شده‌است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم  گفت: معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم برای جلوگیری از تخلف (عرضه، نگهداری و فروش کالای قاچاق) در بازار استان همه توان خود را به کار گرفته‌است و در این مسیر از ابزار‌های قانونی استفاه لازم را می‌برد.

فولادی وندا با اشاره به این که تمامی پرونده‌های تخلف تشکیل شده در موضوع قاچاق برای صدور رای در اختیار تعزیرات حکومتی استان قرار گرفته‌است، افزود: در جریان بازرسی‌ها، کالا‌هایی نظیر دخانیات، مواد غذایی، سوخت، روغن موتور، لاستیک، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم  تاکید کرد: در همین راستا بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت قم تعداد ۳۱۸ مورد تذکر و اخطار کتبی به واحد‌های خرده فروش داده و ۶۸ گشت مشترک با دستگاه‌‎‌های نظارتی استان برگزار کردند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم  عنوان کرد: بیشتر گشت‌های مشترک با دستگاه‌هایی همچون تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی، سازمان جهاد کشاورزی، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، بسیج و اطلاعات سپاه استان بوده‌است.

برچسب ها: صنعت ومعدن قم ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار