ساخت مرکز توانبخشی ایثار البرز با نگاه دولت مردمی شتاب گرفت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: خوشبختانه ساخت مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار این استان با نگاه دولت مردمی و دستور رئیس جمهور مبنی بر تامین اعتبار لازم اکنون به پیشرفت ۵۵ درصدی رسیده است.

سلیمان رستمیان با اشاره به این که  ساخت مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار این استان با نگاه دولت مردمی و دستور رئیس جمهور مبنی بر تامین اعتبار لازم اکنون به پیشرفت ۵۵ درصدی رسیده است،  افزود: این پروژه شامل مرکز توانبخشی به مساحت پنج هزار مترمربع در چهار طبقه که این بخش نیز شامل فضاهای آب‌درمانی، اورژانسی اداری، آموزشی و اقامتی می‌باشد که ساخت آن از سال ۱۳۹۶ آغاز و در سال ۱۳۹۸ به دلیل عدم اعتبار متوقف شد.

او گفت: در سال ۱۴۰۱ با سفر پر خیر و برکت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهوربه استان البرز مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این پروژه مصوب شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز افزود: پس از تأمین اعتبار ساخت بخش اول پروژه شامل تکمیل اسکلت و اجرای سفت‌کاری آغاز و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی در مرحله سقف آخر می‌باشد.

او افزود: اهتمام مجموعه بنیاد اتمام این پروژه در راستای رفاه و خدمت‌رسانی به ایثارگران است و ساخت این پروژه تأثیر زیادی در رضایتمندی ایثارگران خواهد داشت

رستمیان ابراز امیدواری کرد با تأمین اعتبار تملک دارایی‌های سفر ریاست جمهوری و همکاری مسئولین هرچه سریع تر بتوانیم ساخت این پروژه را به اتمام برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.