رفع کمبود آب ۳۳۰۰ مشترک از اهالی روستا‌های رامسر

مدیر امور آبفا رامسر از رفع کمبود آب ۳۳۰۰ مشترک از اهالی روستا‌های این شهرستان خبر داد.

کامبوزیا عسگریان مدیر امور آبفا رامسر گفت: با اجرای فاز جدید عملیات آبرسانی در مجتمع طالش محله و گیاش رامسر ۳۳۰۰ مشترک از اهالی ۱۶ روستا در این شهرستان از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

اوبا اشاره به فاز جدید عملیات آبرسانی در مجتمع طالش محله - شاهمنصورمحله رامسر، افزود: به منظور افزایش دبی منابع تامین از ۱۰ لیتر در ثانیه به ۱۵ لیتر، عملیاتی شامل تجهیز یک حلقه چاه، اجرای خط پمپاژ به طول ۲۳۰۰ متر و تقویت ایستگاه پمپاژ اجرا شد.

عسگریان گفت: اقداماتی شامل احداث پکیج، ساخت مخزن ۵۰۰ متر مکعبی و اصلاح شبکه توزیع به طول ۱۵ کیلومتر با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان باقیمانده است که امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم و اتمام این پروژه، کمبود آب اهالی ۵ روستا با ۱۷۰۰ خانوار تحت پوشش این مجتمع مرتفع شود.

او در خصوص مجتمع آبرسانی گیاش نیز افزود: در فاز جدید این مجتمع آبرسانی، عملیاتی شامل اجرای ایستگاه پمپاژ با نصب و راه اندازی دو دستگاه الکتروپمپ عمودی و تابلو برق اینورتر به منظور افزایش دبی از ۱۳ لیتر در ثانیه به ۲۰ لیتر انجام شده است.

عسگریان گفت: عملیاتی شامل احداث مخزن ۵۰ متر مکعبی جنب ایستگاه پمپاژ و اصلاح شبکه توزیع روستای ایزکی به طول ۵ کیلومتر با پیش بینی ۳ میلیارد تومان اعتبار باقیمانده که با اتمام این پروژه ۱۶۰۰ خانوار ۱۱ روستای تحت پوشش مجتمع گیاش از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.