مشکل آب ۱۳۴ روستای شهرستان بابل حل می شود + فیلم

۵۷ طرح آبرسانی در شهرستان بابل در حال اجرا است که با بهره برداری از آن مشکل آب ۱۳۴ روستا حل خواهد شد.

مهدی حسن پور مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بابل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ۹ طرح آبرسانی شامل حفر چاه، ساخت مخازن و توسعه لوله‌های آبرسانی پارسال در این شهرستان اجرا و ۲۴ روستا از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند شدند.

او افزود: در سفری رئیس جمهور به مازندران ۱۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه آبرسانی و تصفیه فاضلاب شهر بابل مصوب شد که تاکنون ۵۶ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بابل با بیان اینکه سال‌های گذشته شاهد اختصاص این میزان اعتبار نبودیم، ادامه داد: شهر‌های زرگرشهر، گلیا، خوشرودپی و مرزی‌کلا از اعتبارات اختصاص یافته در سفر رئیس جمهور بهره‌مند شدند.

حسن پور گفت: مابقی اعتبار مصوب نیز در مرحله جذب هستند که با جذب همه این اعتبارات بخش زیادی از تنش‌های آبی در شهرستان حل می‌شود.

او افزود: ۵۷ طرح آبرسانی اکنون در دستور کار است که بخشی از این طرح‌ها با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در حال اتمام است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بابل گفت: از این ۵۷ طرح ۴ طرح برای حل مشکلات آبرسانی شهری و ۵۳ طرح برای آبرسانی در روستا‌ها است که با اتمام آن ۱۳۴ روستا که برخی از این روستا‌ها فاقد شبکه آبرسانی بودن از نعمت آب برخوردار می‌شوند.

حسن پور افزود: برای تصفیه فاضلاب شهر بابل نیز اقدامات خوبی در مناطق امیرکلا، شهرک کاظم بیگی و شهر بابل در حال انجام است که به زودی بهره‌برداری خواهند شد.

شهرستان بابل۱۵۰ هزار مشترک آب و ۱۲ هزار و ۸۰۰ مشترک فاضلاب دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۰۳ تير ۱۴۰۲
اگر اطراف بابل بی آب است پس از سیستان توقع نمی توان داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۳ تير ۱۴۰۲
سلام اگر امکانش هست از مسئولین بپرسید که چه موقعی مشکل کم فشاری و قطعی شهرستان فسا(قسمت کم برخوردار حنوبی که از مصلی به سمت پایین شهر هستش)از استان فارس حل میشه.با سپاس از شما که حرف ما رو به گوش مسئولین می رسونید و پیگیری می کنید .منتظر پاسخ شما هستم.
آخرین اخبار