پایان تنش آبی در ۱۳۵۰ روستای مازندران

در مرحله دوم طرح محرومیت زدایی ۱۳۵۰ روستا در مازندران از نعمت آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند

برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران در جریان بازدید از تاسیسات آبرسانی آمل با بیان اینکه از محل قرارگاه امام حسن‌مجتبی (ع) با مشارکت بسیج سازندگی، خیرین آبرسان به ویژه بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی، بنیاد برکت، طرح‌های آبرسانی در استان درحال اجرا است گفت: در مرحله دوم طرح محرومیت زدایی، آبرسانی به ۱۳۵۰ روستا در مازندران پیش بینی شده که ۱۲۶ روستا در آمل قرار دارد

او با اشاره به افزایش ساخت و ساز و مسکن، سرشماری نفوس و مسکن در این استان را ضروری دانست و افزود: مازندران پذیرای افراد زیادی برای اقامت دائم و غیر دائم است که باید خدمات زیربنایی آنان تامین شود.

برارزاده گفت: در شهر‌های مازندران آبخوان مناسبی وجود ندارد، ولی آمل از وضعیت خوبی از این نظر برخوردار است.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران افزود: شهرستان آمل در بخش فاضلاب جزء ۵ شهر استان است که از تسهیلات اعتبارات بانک توسعه اسلامی برای اجرای این طرح‌ها برخوردار خواهد شد.

او ادامه داد: با دریافت این تسهیلات و اجرای طرح‌های فاضلاب، شاهد تحول عظیمی در استان در بخش فاضلاب خواهیم بود.

حاج آقا یعقوبیان امام جمعه آمل نیز با اشاره به افزایش جمعیت ثابت و شناور و نیز مسافر پذیر بودن استان گفت: به همین دلیل ضروری است اعتبارات ملی برای تامین خدمات زیربنایی به ویژه در بخش آب و فاضلاب در این استان تخصیص یابد.

زارعی فرماندار آمل نیز برخورداری از آب سالم و بهداشتی را حق طبیعی مردم دانست و گفت: مدیریت توزیع آب شرب تمامی روستا‌ها باید توسط شرکت آبفا صورت گیرد، زیرا یقینا خدماتی که این شرکت ارائه می‌دهد مطلوب‌تر از خدمات دهیاران و شوراهاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار