مراسم گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در مصلای اردبیل برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مراسم گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در مصلای اردبیل برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسن باقری امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان اردبیل گفت: مراسم ویژه گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) روز یکشنبه مصادف با ۱۴ خرداد در مصلای اردبیل برگزار می‌شود و همچنین مراسم ۱۵ خرداد نیز روز بعد با محوریت سالروز شهادت مدافع حرم «شهید علی سیفی» همزمان با یادواره شهدای سه ماهه اول شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای مراسم به عمل آمده است، می گوید: اعزام کاروان زیارتی به مرقد مطهر حضرت امام (ره)، نشست‌های تخصصی تبیینی، مسابقات فرهنگی، کتابخوانی و برگزاری شب شعر و انس با قرآن و برنامه‌های متنوع دیگر برای برگزاری در این روز در نظر گرفته شده است.

به گفته او،انقلاب اسلامی ایران با نام نامی حضرت امام راحل (ره) گره خورده لذا این انقلاب بدون شناخت حضرت امام (ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست و بزرگداشت این ایام، تداوم راه شهیدان و لبیک به امام راحل است.

حجت الاسلام باقری در ادامه گفت: حضرت امام خمینی (ره) با به ثمر رساندن انقلاب اسلامی ایران، کشور ایران صد درصد وابسته به بیگانگان را به یک کشور کاملاً مستقل، آزاد و قدرتمند تبدیل نمودند، لذا این انقلاب بدون شناخت حضرت امام (ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.

او گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را فرصتی برای ترویج تفکر و اندیشه‌های عرفانی و اسلامی امام (ره) دانست و می گوید: موج بیداری اسلامی که در اکثر کشورهای اسلامی در جریان است، همان وعده امام راحل در صدور انقلاب اسلامی به جهان بوده که باید تبیین و بازگو شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.