توقیف هفت تور گردشگری غیرمجاز در قزوین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون هفت تور غیرمجاز در استان شناسایی و توقیف شده است.

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین از برخورد جدی و قانونی با متخلفان برگزارکننده تور‌های گردشگری غیرمجاز خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون هفت تور غیرمجاز در استان شناسایی و توقیف شده است.

خزائلی افزود: این تور‌ها فاقد مجوز و استاندارد‌های لازم بودند که علاوه بر جلوگیری از اجرای آن‌ها به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

در همین راستا نظارت مستمر بر فعالیت تور‌های گردشگری با حضور بازرس حوزه نظارت اداره‌کل، رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان و نماینده اداره نظارت بر اماکن عمومی درحال انجام است و با برگزارکنندگان تور‌های گردشگری غیرمجاز و بدون مجوز و متخلفان این حوزه برخورد جدی و قانونی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین ادامه داد: مجوز تورها، بیمه‌نامه گردشگران، حضور راهنمای گردشگری دارای کارت شناسایی، مدارک ناوگان مسافربری و رعایت حجاب و شئونات اسلامی از جمله مواردی است که در اجرای تور‌های گردشگری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خزائلی تاکید کرد: سفر با چنین تور‌هایی علاوه بر عدم دریافت خدمات مناسب ضرر‌های جبرا ناپذیر جانی یا مالی برای گردشگران به همراه دارد و از گردشگری تقاضا داریم با اطلاع و آگاهی کامل نسبت به سفر با تور‌های گردشگری اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار