شهرک صنعتی توس مشهد معطر به شمیم رضوی شد

جمعی از خادمان بارگاه منور رضوی همزمان با دهه کرامت با حضور در شهرک صنعتی توس فضای صنعتی این محل را به شمیم رضوی معطر کردند.

برای نخستین بار است که شمیم عطر امام رئوف (ع) در واحدهای صنعتی خراسان رضوی می پیچد و خادمان با حضور در یک واحد تولیدی فرش در شهرک صنعتی حضور می یابند.

خدام حرم مطهر رضوی به همراه پرچم متبرک و با حضور جمعی از کارشناسان و مسوولان شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوی در قالب کاروانی از خط تولیدی فرش در شهرک صنعتی توس دیدن کردند.

در سومین ماه سال مهار تورم و رشد تولید و ایام دهه کرامت خادمین بارگاه منور رضوی، با حضور در شهرک‎های صنعتی و کارگاه های تولیدی استان از مجاهدت‎ فعالان عرصه اقتصادی در تولید کالای ایرانی تشکر، قدردانی و به سردمداران جبهه صنعت روحیه بخشیدند.

خدام رضوی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه ها، با خط تولید، نحوه تأسیس و توسعه آنها آشنا شدند و در مراسم مدیحه سرایی با مدیران و کارگران دیدار نمودند.

مدیران، کارگران و بانوان شاغل در واحد تولیدی فرش در این مراسم که از حضور خدام غافلگیر شده بودند، به استقبال خدام و پرچم متبرک امام رضا رفتند و عطر پرچم رضوی خستگی را از تن آنان بیرون کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.