طارمی همبازی مسی می‌شود

روزنامه عربستانی ادعا کرد که مسئولان الهلال عربستان به دنبال یک ترکیب رویایی و مخوف برای حضور در لیگ این کشور و قاره آسیا هستند.

حضور کریستیانو رونالدو در تیم فوتبال النصر عربستان و درخشش این نابغه موجب شده تا دیگر تیم‌های این کشور به دنبال جذب ستارگان بزرگ دنیا باشند. در چند ماه گذشته نام‌های زیادی پیرامون فوتبال عربستان در جریان بوده که لیونل مسی دارنده هفت توپ طلای فوتبال جهان، سرخیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید، آنخل دیماریا بازیکن تیم ملی آرژانتین و هوگو لوریس مهمترین نام‌های مطرح شده برای حضور در لیگ فوتبال عربستان بودند.

در چند روز گذشته نیز برخی از رسانه‌ها از مهدی طارمی به عنوان یکی از مهمترین اهداف نقل و انتقالات تیم الهلال عربستان یاد می‌کردند. 

وب سایت سعودی اسپورت عربستان در گزارشی با تحلیل اهداف نقل و انتقالاتی تیم الهلال عربستان نوشت: مدیران الهلال به دنبال بستن یک تیم رویایی و مخوف هستند آنان در تلاش هستند تا تابستان با لوئیس انریکه قرارداد امضا کنند و بازیکنانی مانند هوگو لوریس، یوردی آلبا، علی البلیهی، هیون سون، سعود، محمد کنو، بوسکتس، آنخل دی ماریا، میشل، لیونل مسی و مهدی طارمی را در ترکیب خود داشته باشند.

برچسب ها: طارمی ، مسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
بله دو کشور تقریباً هم‌سطح رو مشاهده می‌کنید که منبع درآمد اصلی هر دو فروش نفت است. یکی مردم آن‌چنان ثروتمندی دارد که به دنبال خریداری رونالدو و مسی بهترین بازیکنان فوتبال جهان با بالاترین قیمت است و دیگری آن‌چنان مردم فقیر و نگون‌بختی دارد که حتی به بزرگترین استادیوم فوتبال کشور که زمانی ساخته شده هم رسیدگی نمی‌شود و این استادیوم در حال ریزش است. دو کشور با جمعیت تقریباً یکسان و حتی ایران از نظر منابع یک سر و گردن از عربستان بالاتر است. عربستان بیابانی خشکیده و لم یزرع ولی ایران دارای جلگه‌های پربرکت شمال و خوزستان و آذربایجان، دارای یکی از بزرگترین ذخایر گاز دنیا و... است ولی مشخص نیست ثروت حاصل از فروش این همه منابع به جیب چه کسی می‌رود. در 40 سال گذشته بزرگترین پروژه‌های عمرانی ایران فقط ساخت برج میلاد بوده ولی کافی است در اینترنت عبارت مگاپروژه‌های عربستان را جستجو کنید. این مقایسه کاملا روشن می‌کند که مسئولان کشور ما چه تفاوت فاحشی با مسئولان عربستان دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
خدا لعنت کند مسئولین فاسد این مملکت رادر هر جایگاهی در هر جایگاهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
خب در عربستان چپاول نيست معلومه وضعیت ايران همين میشه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۴۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
دانشمند جان، اطلاع نداری مجبور نیستی که حرف بزنی. نزن. اولاً جمعیت عربستان کمتر از 36 میلیون نفر است و جمعیت ایران حدود 88 میلیون نفر است که این یعنی خرج یران بیشتر است. ثانیاً تحریم هایی که ایران تجربه کرده اگر یک دهم آن را عربستان تجربه کرده بود الآن همه مرده بودن یکیش همین فروش نفت است که ما روزانه حدود 2 میلیون بشکه حق فروش داریم و بیشتر از آن را تحریم هستیم و اجازه نمی دهند اما عربستان روزانه 11 میلیون بشکه می فرشود.
Iran (Islamic Republic of)
علیههه
۰۹:۱۹ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
اینم بدونین همینقدر که جمعیت ایران بیشتره معادنشم بیشتره پول طلا کجا می‌ره پول نفت کجا می‌ره ووووو هزارتای دیگه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۰۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
بله عربستان 45 سال تحریم همه جانبه بوده 8 سال بهش جنگ تحمیل شده و همه زیرساخت هاش رو نابود کردن جمعیتش هم بیش از 2 برابر ماست و الی ما شاء الله شباهت دیگه
چقدر هم سطح هستیم با عربستان
Iran (Islamic Republic of)
پسر ایرونی
۱۶:۲۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
اگه این ترکیب درست بشه من سیتی هم حریفشون نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
علتش بل بشوی مدیریتی در ایرانه، در همین فوتبال ایران تا الان هزاران میلیارد خرج شده!! اما چهار تا چمن استاندارد نداره!! پول ها با رانت و دلالی هدر می ره
آخرین اخبار