بازگشت سرمربی تیم ملی بسکتبال به ترکیه

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران امشب تهران را به مقصد ترکیه ترک خواهد کرد.

هاکان دمیر سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران که سوم خردادماه وارد تهران شده بود امشب به ترکیه بازخواهد گشت تا کار‌های شخصی خود را پیگیری کند.

وی در سفر چند روزه خود به تهران، در ابتدا راهی آمل شد تا دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های کاله و شهرداری گرگان را نظاره‌گر باشد. سرمربی ترک‌تبار تیم ملی بسکتبال ایران در ادامه نشستی با جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال ایران داشت و در خصوص مسایل و اهداف پیش رو بحث و تبادل نظر کرد.

برنامه‌ریزی در راه جام‌جهانی و مشخص شدن ترکیب کادر فنی تیم ملی بسکتبال از دیگر موارد قابل بحث در مذاکره رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان با هاکان دمیر بوده است. خبر‌های غیررسمی حکایت از آن دارد که سفر او به ترکیه یک هفته‌ای خواهد بود، اما باید دید وی چه زمانی به تهران بازخواهد گشت.

این در شرایطی است که تیم‌های راه‌یافته به جام‌جهانی بسکتبال در راه آماده‌سازی خود و با هدف حضور قدرتمندانه در جام‌جهانی دیدار‌های تدارکاتی مربوطه را برنامه‌ریزی کرده و در صدد هستند با حضور در میادین مختلف، آماده رقابت در رویداد‌های پیش رو باشند که در این میان تیم‌های آسیایی نیز تمهیدات لازم را در این خصوص در نظر گرفته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار