کارگروه رشد تولید در استان سمنان تشکیل می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: به‌منظور افزایش ظرفیت واحد‌های صنعتی و معدنی، کارگروه رشد تولید در این استان تشکیل می‌شود.

 یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال و رشد و رونق تولید و اشتغال در واحد‌های تولیدی استان، کارگروه رشد تولید به دبیری اداره کل صمت استان سمنان تشکیل می‌شود.

وی تصریح کرد: در این کارگروه که نمایندگان استانداری سمنان، اتاق بازرگانی و شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز حضور دارند واحد‌های زیر ظرفیت بخش صنعت و معدن از جمله قطعات خودرو، صنایع لاستیک، پلاستیک و صنایع شیمیایی مرتبط با صنعت ساختمان و گروه صنعت دارویی و واحد‌های زیر ظرفیت بخش معدن از جمله گروه فرآوری معادن و فعال‌سازی معادن مورد رصد و پایش قرار می‌گیرند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: افزایش تولید واحد‌های خودروساز، هدف کلان کشور در زمینه جهش مسکن، ظرفیت خالی موجود در صنعت داروسازی، ایجاد ظرفیت جدید در بخش فرآوری با هدف ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه در راستای ایجاد اشتغال و افزایش ظرفیت تولیدی معادن غیرفعال از مهم‌ترین اهداف تشکیل این کارگروه است.

احمدی اضافه کرد: بازدید از واحد‌های تولیدی به‌منظور تحقق اهداف رشد تولید، بررسی و شناسایی موانع و مشکلات رشد تولید و احصای مشکلات واحد‌های تولیدی و اعطای مشوق‌های لازم در صورت احراز افزایش و رشد تولید و اشتغال به واحد‌ها از اهم وظایف این کارگروه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار