مجمع جهانی بیداری اسلامی:

آزادسازی جنوب لبنان، سنگ بنای آغاز فتوحات بزرگ جبهه مقاومت اسلامی است

مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای نوشت: آزادسازی جنوب لبنان، سنگ بنای آغاز فتوحات بزرگ جبهه مقاومت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی است.

مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد آزادسازی جنوب لبنان نوشت: ۲۵ ماه می‌سال ۲۰۰۰ میلادی روزی بود که رژیم تبهکار صهیونیستی برای نخستین بار نه در مقابل یک دولت و کشور بلکه در برابر یک گروه مقاومت که فاقد مؤلفه‌های قدرت سخت رژیم صهیونیستی بود، شکست خورد.

این بیانیه می‌افزاید: آزادسازی جنوب لبنان، سنگ بنای آغاز فتوحات بزرگ جبهه مقاومت اسلامی در مقابل جنایات و اشغالگری این رژیم نه تنها در لبنان و فلسطین که در سرتاسر منطقه است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این پیروزی راهبردی، پایان اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم تروریستی صهیونیستی و شکست قطعی پروژه «اسرائیل بزرگ» بود و باعث اثبات کارآمدی و تثبیت جایگاه حزب‌الله و مقاومت اسلامی در لبنان، منطقه و جهان شد، قواعد درگیری و توازن قوا را به نفع مقاومت اسلامی تغییر داد، الگوی حزب‌الله را در فلسطین اشغالی توسعه و گسترش داد و روند فروپاشی رژیم صهیونیستی را تسهیل و تسریع نمود.

مجمع جهانی بیداری اسلامی یادآور شد: مقاومت لبنان با بیرون راندن اشغالگران صهیونیستی از جنوب لبنان این واقعیت را در منطقه و جهان اسلام روشن ساخت که رژیم صهیونیستی برخلاف القائات و تبلیغات رایج، به شدت آسیب‌پذیر و مستعد بحران و فروپاشی از درون است.

در ادامه این بیانیه آمده است: با گذشت ٢٣ سال از شکست راهبردی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت لبنان، این رخداد بزرگ که اراده‌ها و امید‌ها برای آزادی فلسطین و قدس شریف را تقویت کرد، همچنان الهام‌بخش مقاومت لبنان و رزمندگان جبهه مقاومت است که در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار دارند.

این بیانیه می‌افزاید: بی‌شک حزب‌الله، امروز در اوج اقتدار و بازدارندگی قرار دارد و دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی در سطوح نظامی، امنیتی و سیاسی توان مقابله با آن را ندارد و بی تردید این مهم دستاورد مهمی است که ریشه در پایبندی به اصول و ارزش‌های اسلامی و تبعیت از رهبری و باور قلبی به نصرت الهی دارد.

مجمع جهانی بیداری اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران حماسه بزرگ آزادسازی جنوب لبنان، برای ملت دوست و برادر لبنان از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی آرزو نمود و حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران را اعلام و برای همه سرافرازان جبهه مقاومت، پیروزی، عزت و سربلندی مسئلت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
فلسطین باید بره زیر پرچم حزب الله
آخرین اخبار