پیش بینی رگبار پراکنده و وزش باد تا آخر هفته در کرمان

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: تا آخر هفته، وقوع ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر و رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

حمیده حبیبی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: تا آخر هفته در ساعات بعدازظهر شرایط برای وقوع ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابرو رگبار پراکنده باران، وزش تند باد‌های لحظه‌ای در ارتفاعات مرکزی و جنوب غرب استان دور از انتظار نیست.

او افزود: طی این مدت با توجه به نوع بارش‌ها و رگبار‌های پراکنده باران، جاری شدن روان آب ها از بالادست، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و جاری شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

حبیبی بیان داشت: وزش باد و گردوخاک در جنوب شرق استان و همچنین در سایر شهر‌ها افزایش ابر پدیده غالب جوی است.
او با بیان اینکه در شهر‌های انار، کرمان، راور و کوهبنان بارندگی داشتیم، بیان داشت: کرمان با ۲میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشت.

او گفت: کهنوج، شهداد و منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۱ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۴ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار