تجلیل از برترین‌های مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان

پرونده مسابقات ورزشی کارکنان دولت در استان کرمان با تجلیل از نفرات و تیم‌های برتر بسته شد.  

مراسم اختتامییه مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان کرمان با حضور میثم پاریزی مدیرکل و مرادی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، امیر جعفری رئیس و حمید شیردل دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان و نفرات برتر این مسابقات در محل سالن اجتماعات هنرستان هنر‌های زیبای کرمان برگزار شد.  

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این آیین با اشاره به اینکه ۴۲۰ ورزشکار در قالب ۴۸ تیم در مسابقات ورزشی دستگاه‌های اجرایی سراسر استان شرکت کردند، از مشارکت بالای ورزشکاران در این دوره از مسابقات قدردانی کرد و گفت: ۲۲۶ عنوان قهرمانی نفرات برتر از مقام اول تا سوم و برترین‌های تیمی که در ۷ رشته ورزشی مسابقه دادند، قطعا اشتیاق و استقبال کارکنان دولت برای حضور در مسابقات ورزشی را نشان می‌دهد.

او استمرار برگزاری این مسابقات را خواستار شد و افزود: به دنبال سیاست توسعه ورزش در بین آحاد مردم، توسعه و تقویت ورزش کارکنان دستگاه‌های اجرایی را دنبال می‌کنیم.

پاریزی از تیم‌های شرکت کننده که مشارکت بالایی داشتند، قدردانی و ابراز امیدواری کرد: دستگاه‌های اجرایی که موفق به اعزام تیم هایشان نشدند در سنوات بعدی تلاش کنند تا کارکنانشان به صورت گسترده به مسابقات اعزام شوند.

امیر جعفری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان نیز گفت: در این دوره از مسابقات ۴۲۰ ورزشکار در قالب ۴۸ تیم ورزشی از دستگاه‌های اجرایی سراسر استان شرکت کردند که مشارکت بالا و قابل قبولی صورت گرفته است.

او از سرپرستان و مربیان که زحمت پشتیبانی و فنی تیم‌های اعزامی را کشیدند، قدردانی کرد و بیان داشت: دستگاه‌هایی که بیشترین مقام‌ها و ورزشکاران را در این دوره از مسابقات داشتند به ترتیب شامل علوم پزشکی کرمان، اداره کل آموزش و پرورش، آموزش و پرورش ناحیه یک، اداره کل زندان ها، ورزش و جوانان، اداره آب منطقه ای، اداره کل  بهزیستی، هلال احمر، علوم پزشکی بم، دادگستری، نیروگاه برق، بیمه سلامت، بانک ملی، امور مالیاتی و اموردارایی بودند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان از استمرار برگزاری این مسابقات در بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی خبر داد و تصریح کرد: حصور کارکنان دستگاه‌های اجرایی در مسابقات ورزشی از ماموریت‌های مشارکتی هیئت ورزش‌های همگانی استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار