تدوین سند توسعه شهرستان سیرجان

فرماندار سیرجان از همه صاحبنظران و نخبگان، فارغ از هر گونه دیدگاه‌ و سلایق سیاسی، برای تهیه و تدوین سند توسعه این شهرستان دعوت کرد.

علی یعقوبی پور فرماندار ویژه شهرستان سیرجان، تعالی و پیشرفت سیرجان در زمینه‌های متعدد را نیازمند بهره گیری از ایده‌های خلاق نخبگان دانست و با بیان اینکه این شهرستان به تعامل هرچه بیشتر با نخبگان استقبال می‌کند، گفت: توسعه بدون اتکا به علم و دانش، بی محتوا و ناکارآمد است؛ بنابراین هیچ جامعه‌ای نمی‌تواند فارغ از اتکاء به علم دانشمندان و نخبگان راه توسعه و پیشرفت را طی کند.

یعقوبی پور به اشراف نخبگان به مسائل مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی اشاره و بر سیاست گذاری و برنامه ریزی به منظور بهره گیری از توانمندی‌های این قشر در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.

فرماندار سیرجان تصریح کرد: بهره گیری از توانمندی نخبگان می‌تواند راه رسیدن به توسعه را به نحو مطلوبی فراهم کند در این بین آنچه مهم و کارساز محسوب می‌شود، فراهم آوردن زمینه‌های مساعد برای حضور پررنگ نخبگان و دانشمندان در عرصه‌های مختلف جامعه است.

او با اشاره به تدوین سند توسعه شهرستان سیرجان از همه صاحبنظران و نخبگان دعوت کرد که فارغ از دیدگاه‌ها و سلایق سیاسی، در راستای تهیه و تدوین این اسناد، همکاری و تعامل داشته باشند.

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار