تعجیل ۵ تا ۱۰ دقیقه‌ای در پرواز‌های حج

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: تاکنون تاخیر چندانی در انجام پرواز‌های حج نداشته ایم وحتی در برخی از ساعات پرواز‌ها ۵ تا ۱۰ دقیقه زودتر انجام شده است.

آقای حسام قربانعلی گفت: به جزء یک پرواز که ۶ ساعت تاخیر داشته، تاکنون پروازهای حج تاخیری نداشته است وحتی تعدادی از پروازهای حج هم با تعجیل ۵ تا ۱۰ دقیقه ای روبرو بوده است.

به گفته سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران،  تاکنون ۱۱ درصد از پروازهای حج انجام شده و از آغاز عملیات حج تاکنون پروازهای مدینه  از سه استان مازندران ، یزد و تهران انجام شده  است و از فردا هم پروازهای حج از استان اصفهان آغاز می شود.

او می گوید: امروز  ۹ پرواز به مقصد مدینه از سه فرودگاه یزد، ساری و فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام شد که از فرودگاه سازی سه پرواز به شماره ۱۵۲۴ در ساعت ۸:۲۰ دقیقه  پرواز ۱۵:۱۴ در ساعت ۱۷  و پرواز ۱۵۱۸ در ساعت ۱۸  انجام شده همچنین سه پرواز از یزد به مقصد مدینه به شماره پرواز  ۱۶۰۰ در ساعت یک بامداد، پرواز ۱۶۱۶ در ساعد ۴:۲۰ دقیقه و پرواز ۱۶۰۲ در ساعت ۱۴:۱۰ دقیقه  انجام می شود.

به گفته سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، سه پرواز به مقصد مدینه به شماره پرواز ۱۶۰۸ در ساعت ۲:۳۰ دقیقه، پرواز ۱۶۱۲ به مقصد مدینه در ساعت ۸:۵۰ دقیقه و پرواز ۱۶۱۰ در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه انجام می شود و فردا هم ۹ پرواز به مقصد مدینه خواهیم داشت.

او می‌گوید: درحال حاضر پرواز‌های  تمامی حجاج از طریق هواپیما‌های ایرباس ۳۰۰-۶۰۰ انجام شده و تاکنون پرواز حجاج از سه استان کشور انجام شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار