معرفی رئیس دانشگاه سمنان

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری حکم ریاست سیف الله سعدالدین به عنوان رئیس دانشگاه سمنان را به مدت چهار سال صادر کرد.

محمدعلی زلفی گل در این حکم آورده است:

 انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبرد‌های اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، دانشجویان و یاوران علمی تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش - محور، پژوهش آموزش -محور، مهارت افزایی، کار آفرینی، فرهنگ سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محور‌های سند "دانشگاه اسلامی " بکار گیرید.

توفیق روز افزون جنابعالی را در پیش برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

سیف الله سعدالدین زاده ۱۳۴۴ در سمنان ، دانش‌آموخته رشته مهندسی مکانیک _ تبدیل انرژی، عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان با مرتبه استاد تمام است که بیش از ۱۵۰ مقاله در نشریات بین‌المللی به چاپ و ۷ طرح پژوهشی تقاضا محور در حوزه ارتباط جامعه و صنعت به انجام رسانده است.

وی همچنین ۶ سال متوالی جزء پژوهشگران یک درصد پر استناد جهان بوده و ریاست پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان را در کارنامه کاری خود دارد.

سیف الله سعدالدین از دی ماه ۱۴۰۱، با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه سمنان منصوب شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.