استاندار سمنان:

۲۰۰ طرح نیمه‌تمام با اعتبارات مصوبات سفر رییس جمهور تکمیل شد

هاشمی گفت: ۲۰۰ طرح نیمه‌تمام استان با تخصیص اعتبار از محل مصوبات سفر آیت الله رئیسی رییس جمهور به استان تکمیل شد و مردم از برکات آن بهره‌مند شدند.

هاشمی در آیین کلنگ‌زنی آغاز ساخت بیمارستان دوم دامغان از مصوبات سفر رییس جمهور به استان سمنان، گفت: احداث بیمارستان دوم دامغان یکی از مطالبات بحق مردم این شهرستان و از مصوبات سفر آیت الله رئیسی رییس جمهور به استان در حوزه سلامت بود که امروز محقق شد.

وی تاکید کرد: آیت الله رئیسی در سفر به استان سمنان بر اتمام طرح های نیمه تمام تاکید داشت و تاکنون بالغ بر ۲۰۰ طرح نیمه‌تمام از محل اعتبار سفر به اتمام رسید.

استاندار سمنان با بیان اینکه سالانه بیش از ۲۰‌ میلیون مسافر و زائر حضرت ثامن الائمه(ع) از شهر دامغان‌ عبور می کنند و ۴۰ درصد مراجعین به بیمارستان دامغان از زائران امام هشتم(ع) هستند، ابراز داشت: این دفاعیات در جلسه ای با حضور معاون اول رییس جمهور نیز مطرح شد و ضرورت احداث بیمارستان دوم دامغان مورد تایید وی قرار گرفت و در نهایت به نتیجه رسید.

وی با قدردانی از مشارکت خانواده شهید حسن بیکی در خصوص اهدای زمین بیمارستان دوم دامغان، افزود: بیمارستان دوم دامغان ۹۶ تختخوابی است و به مردم شهرستان و مسافران و زائران عبوری امام هشتم(ع) ارائه خدمت خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.