اعتبارات عمرانی اردبیل از سوی دستگاه‌های اجرایی به موقع جذب شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: جذب به موقع اعتبارات عمرانی استان از سوی دستگاه‌های اجرایی مورد توجه باشد.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست کمیته جذب اعتبارات عمرانی دستگاه‌های اجرایی با تأکید بر جذب به‌موقع اعتبارات تخصیص‌یافته عمرانی از سوی دستگاه‌های متولی، خواستار پرداخت تمام اعتبارات تخصیص‌یافته حوزه راه‌های استان شد.

او گفت: با توجه به در حال اجرا پروژه‌های عمرانی حوزه راه، تسریع در پرداخت تمامی اعتبارات تخصیص‌یافته در شتاب‌بخشی به اجرای پروژه‌ها تأثیرگذار خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با انتقاد از برخی دستگاه‌ها به‌دلیل تعلل در جذب اعتبارات تخصیص‌یافته عمرانی، افزود: در صورت عدم جذب اعتبارات تخصیص‌یافته دستگاه‌ها، این اعتبارات از دستگاه مربوط حذف می‌شود و برای اجرای پروژه‌های دستگاه‌های موفق اختصاص می‌یابد.

میرجعفریان تخصیص اعتبار به شهرداری‌ها را مشروط به تعریف و اعلام پروژه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: اختصاص و پرداخت اعتبارات به شهرداری‌ها پروژه‌محور خواهد بود و اسامی پروژه‌ها باید پیش از پایان ماه اعلام و سپس اعتبارات لازم پرداخت شود.

او تصریح کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل باید در راستای جذب اعتبارات تخصیص‌یافته عمرانی اقدام کند تا مشکلات حوزه فرهنگ و هنر در زمینه تأمین زیرساخت‌های لازم برطرف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با یادآوری نیازمندی اجرای پروژه‌های نوسازی مدارس، ارائه برنامه عملیاتی را تا ۲ هفته آینده برای پروژه‌های تعیین تکلیف نشده این مجموعه و جلوگیری از حذف اعتبارات تخصیص‌یافته، ضروری دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار