جوان افغان در کانال آبیاری کشاورزی دزفول غرق شد

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول گفت: جسد جوان افغان غرق شده در کانال شاه ولی دزفول کشف و توسط آتش نشانان از آب بیرون آورده شد.

روح الله بهشتی فرد می‌گوید: ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز پس از تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان، گزارش غرق شدن یک جوان افغانستانی در کانال شاه، ولی دزفول اطلاع رسانی شد.

 

او  افزود: اکیپ غواصی سازمان بلافاصله با تجهیزات کامل به محل حادثه واقع در کانال شاه ولی روبروی تالار محسنی اعزام و اقدام به جستجو و غواصی در محدوده گزارش شده کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول ادامه داد: در این حادثه که علت آن توسط پلیس آگاهی در دست بررسی است یک جوان حدودا ۲۳ ساله اهل افغانستان در کانال آبیاری شاه، ولی غرق شد که توسط اکیپ غواصی سازمان کشف و از آب بیرون آورده شد.

آقای بهشتی فرد گفت: جسد کشف شده جهت طی کردن مراحل قانونی تحویل نیرو‌های انتظامی حاضر در محل شد.

 

او می‌گوید: خبر غرق شدن پیر مردی حدودا ۶۵ ساله اهل و ساکن دزفول از صبح روز جمعه به سازمان آتش نشانی اطلاع رسانی شده که علاوه بر گشت زنی در رودخانه دز امروز صبح نیز پس از هماهنگی جهت پایین آوردن سطح آب، اکیپی از غواصان آتش نشانی برای کشف جسد یاد شده اقدام به جستجو و غواصی کردند، ولی متاسفانه بدون نتیجه ماند و به روز بعد موکول شد.

 

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول از همکاری اکیپ غریق نجات در بوستان ساحلی دووه سادات کلکچی با آتش نشانان قدردانی کرد.

 

برچسب ها: غرق شدگی ، جوان افغان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.