رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت فارس از راه‌اندازی مرکز تخصصی نیکوکاری قرآنی دراستان خبر داد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان فارس گفت: این برنامه در سراسر کشور در سالروز ولادت امام رضا (ع) اجرا می‌شود.

جمال پارسا گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که میان سازمان کمیته امداد امام خمینی (ره) و اتحادیه کشوری منعقد شده است بنا شده است تا به منظور جذب خیران به سمت توسعه فعالیت‌های قرآنی، مرکز تخصصی نیکوکاری قرآنی در تمام استان‌ها تشکیل شود.

پارسا گفت: در این تفاهم بنا شده است تا در بخش جذب خیران افرادی به نام نیکوکاران قرآنی به این بخش ورود کنند و در حقیقت کمیته امداد نقش فرهنگ‌سازی هم در این زمینه ایفا کند.

او گفت: در استان فارس هم مقدمات این کار انجام می‌شود که طبق ساختار تعریف شده همین هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان به عنوان هیئت مدیره و اجرایی مرکز تخصصی نیکوکاری قرآنی هم فعالیت خواهند کرد.

پارسا اظهار کرد: هسته اولیه این کار در استان فارس همگام با سایر استان‌ها انجام شده است و منتظر افتتاح رسمی آن در مرکز هستیم و به تبع در استان‌ها هم این مراکز بعد از افتتاح مرکز، این مرکز شروع به کار خواهد کرد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت فارس یادآور شد: اساسنامه این کار باید از تهران بیاید و ما در استان آمادگی داریم به محض ارسال این اساسنامه فعالیت مرکز نیکوکاری را شروع کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار