اعلام برنامه‌های فرهنگی فارس در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

مدیرگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، برنامه‌های فرهنگی مرتبط با ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در فارس را اعلام کرد.

احمدرضا نداف گفت: سرآغاز برنامه‌های فرهنگی مرتبط با روز‌های چهاردهم و پانزدهم خرداد و سالروز وفات بنیانگذار انقلاب اسلامی و همچنین بزرگداشت قیام خونین مردم در خرداد ۱۳۴۲، در فارس، پویش ختم قرآن کریم خواهد بود.

او، از برگزاری محفل انس با قرآن و حضور قاریان استانی در شهرک گلستان به همراه مسابقات قرآنی و فرهنگی با محوریت زندگی آیت‌الله روح‌الله خمینی (ره) به مناسبت این ایام خبر داد.

نداف گفت: در نظر داریم با همکاری بخش‌های قرآنی، فرهنگی و هنری اداره کل، این روز‌ها را با رویداد‌هایی از قبیل تولید ویدیو کلیپ و عکس نوشته با موضوع ۱۵ خرداد و رحلت امام (ره)، برگزاری کارگاه خوشنویسی اشعار امام خمینی رحمة الله با محوریت انجمن خوشنویسان در حاشیه مراسم در شیراز و انتشار چند عکس از مراسم ارتحال امام و انتخاب بهترین تیتر، گرامی بداریم.

مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با یادآوری اینکه چاپ ویژه نامه توسط مطبوعات نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت این روزهاست، گفت: مسابقه‌ای برای شکوفایی هنر نویسندگی علاقمندان برنامه‌ریزی کرده‌ایم با عنوان "در مسیر خورشید" که سفرنامه نویسی ویژه عزیزانی است که در روز‌های مراسم ارتحال امام خمینی (ره) به حرم عزیمت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار