رقابت تولیدات مدرن سرما گرمایشی در سیرجان

سومین نمایشگاه و رویداد تخصصی عصر امید از امروز در دانشگاه آزاد سیرجان آغاز به کار کرد.

سومین رویداد ملی عصر امید برای نخستین بار به صورت تخصصی در دانشگاه آزاد سیرجان و در بخش صنایع، عصر امروز با حضور مسئولان دانشگاهی، سرمایه گذاران، صاحبان صنایع و واحد‌های تولیدی، آغاز به کار کرد.

فرماندار سیرجان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت:با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان سیرجان، نمایشگاه تخصصی عصر امید سیرجان برای اولین بار به صورت تخصصی با حضور ۱۲ شرکت معدنی و صنعتی و ۳۰واحد دانشگاهی در ۶۰ غرفه از سراسر کشور از ۸ الی ۱۱ خردادماه در دانشگاه آزاد واحد سیرجان ادامه خواهد داشت.

علی یعقوبی فرماندار سیرجان با بیان اینکه در این رویداد علمی به ارائه آخرین دستاورد‌های دانش‌بنیان در حوزه آهن، فولاد و مس اختصاص یافته است، افزود:در مدت برگزاری این رویداد، نشست‌های علمی و تخصصی به همراه نمایشگاه‌های متعدد با هدف همگرایی حداکثری علم و عمل برنامه‌ریزی شده است.

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه متخصصان داخلی دستاورد‌های خود را از جمله سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی از راه دور در پیک مصرف با سنسور‌های دما کنترل، طراحی و ساخت قطعات یدکی، مصرفی و مورد نیاز صنایع فولاد، طراحی دریچه‌های آب‌رسانی از جنس نانوکامپوزیت را در معرض نمایش گذاشته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار