سردار رضایی:

با دارندگان سلاح غیر مجاز برخورد جدی خواهد شد

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت:هرکس سلاح غیرمجاز دارد باید تحویل دهد و در صورت شناسایی، با وی برخورد جدی خواهد شد.

 سردار قاسم رضایی  جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در نشست با جمعی از خانواده‌های شهدا و سران عشایر سردشت گفت: مردم سردشت نماد فداکاری و وفاداری به کشور هستند و همواره در برابر تهدیدات داخلی و خارجی ایستادگی کرده اند.

وی ادامه داد: بدون هیچ اغماضی با قاچاق کالا و قاچاقچیان در کل مرز‌های کشور برخورد می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد ذره‌ای امنیت کشور مختل شود.

سردار رضایی هم چنین با اشاره به دارندگان سلاح غیرمجاز اظهار کرد: هرکس سلاح غیرمجاز دارد باید تحویل دهد در غیر این صورت باید احساس ناامنی کند و در صورت شناسایی، با وی برخورد جدی خواهد شد.

دیدار سردار رضایی با جمعی از خانواده‌های شهدا و سران عشایر سردشت

سردار رحیم جهانبخش، فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی نیز گفت: سردشت یکی از امن‌ترین شهر‌های استان است و مردم این شهر شهدای زیادی تقدیم کشور کرده‌اند.

وی  افزود: مردم با اصالت و ریشه دار سردشت هرگز اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد و با تمام وجود از مرز‌های کشور دفاع کردند.

باباخان اسکندی، فرماندار سردشت هم در این نشست گفت: تلاش فرماندهان در جهت امنیت پایدار منطقه مشهود است تعامل با مردم و ادرات کنترل سرقت جزو شهر‌های هستم که کمترین بحث سرقت و قاچاق مواد مخدر داریم.

وی افزود: امنیت کامل در سردشت حاکم است در سفر سال گذشته استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان ۸۱ مصوبه به تصویب رسید.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در شهرستان سردشت نیز گفت: در دولت سیزدهم ۵۱ پروژه در این شهرستان افتتاح شده و در خدمت مردم قرار داده شده است که بزرگترین مصوبه تبدیل گذرمرزی کیله به عنوان مرز رسمی بود و روزانه ۵۰۰ نفر در آن تردد دارند.

اسکندری اضافه کرد: هفتم تیر سال ۱۳۶۶ رژیم بعث با استفاده از بمب‌های شیمیایی چهار نقطه پرازدحام سردشت را بمباران کرد که در این حمله ناجوانمردانه ۱۱۹ نفر از ساکنان غیرنظامی شهر شهید و بیش از هشت هزار نفر نیز در معرض گاز‌های سمی قرار گرفتند و دچار مصدومیت شیمیایی شدند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی به همراه جمعی از فرماندهان مرزبانی کشور روز دوشنبه برای بازدید از پاسگاه‌های مرزی و بررسی توان رزمی و دفاع این نیرو‌ها و نشست با عشایر و خانواده‌های شهدا به شهرستان سردشت سفر کرده بود.

سردار رضایی

شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.