امام جمعه زاهدان:

رعایت اصل شایسته سالاری در انتخاب مدیران ضروری است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان بر لزوم رعایت اصل شایسته سالاری در به کارگیری و استفاده از مدیران تاکید کرد .

حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان  گفت: اگر کسی بدرستی فعالیت می‌کند باید از او حمایت شود و در صورتی که فرد دچار مشکل است نیز به فکر جایگزینی برای او باشید.

وی در دیدار سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: بر اساس گزارش‌های ارائه شده ورزش استان رو به رشد بوده و باید در شرایط کنونی شتاب این پیشرفت‌ها بیشتر شود.

وی بیان کرد: متاسفانه فضای سیستان و بلوچستان به گونه‌ای است که افراد و گروه‌های مختلف علیه هم صحبت کرده و بدنبال جهت دهی مدیران به سمت و سوی خواسته‌های خود هستند که باید با هوشیاری کار را مدیریت کنید نه اینکه نیرو‌ها شما را اداره کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: نباید تحت تاثیر حرف‌های نادرست قرار گیرید که در این صورت زمینه سوء استفاده از شما ایجاد خواهد شد.
وی اظهارداشت: یک نکته مهم این است که فعالیت‌های عمرانی، ورزشی و فرهنگی باید پا به پای هم پیش بروند.

حجت الاسلام مصطفی محامی  افزود: در گذشته و در همایش سازمان‌های مردم نهاد قول برگزاری جلسات فصلی را دادیم که این کار در سفر‌های شهرستانی من نیز می‌تواند از جمله برنامه‌های ثابت باشد.

وی عنوان کرد: گاهی برخی پروژه‌ها ملی و نیازمند بودجه‌های فراوان است، اما برخی پروژه‌های جزئی نیز وجود دارد که بیشتر در دسترس مردم است و نباید مورد غفلت قرار گیرد چرا که مردم نیازمند نشاط آفرینی هستند و باید کار‌ها را پا به پای هم پیش ببریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار