میزان قاچاق کالا و ارز در اردبیل بسیار کم است

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت:میزان قاچاق کالا و ارز در استان ترانزیتی اردبیل بسیار کم است.

محمدعلی مجتهدی‌نیا در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره هشت فرمان مبارزه با مفاسد اقتصادی و فرمان چهار ماده‌ای مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: استان اردبیل با داشتن ۱۲ شهرستان و مرز ۳۶۹ کیلومتری با جمهوری آذربایجان، استانی ترانزیتی است، اما قاچاق کالا و ارز در آن به ندرت اتفاق می‌افتد.

او ادامه داد: اغلب قاچاقچیان نیز بر این باورند که در محدوده استان اردبیل نمی‌توان با توجه به نظارت‌ها و کنترل‌های دقیقی که انجام می‌شود، کالای قاچاقی را جابه‌جا کرد.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل ضرورت همراهی مسؤولان و آحاد مردم را در مبارزه با مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا و ارز به‌عنوان مطالبه فراگیر یادآور شد و گفت: هر چند کم‌ترین آمار قاچاق را در استان اردبیل شاهد هستیم، اما در مناطق مرزی و گمرکی با قاچاق سوخت و برخی دیگر از کالا‌ها روبه‌رو هستیم که با دقت و نظارت بیش‌تر برای کاهش آمار‌ها در این حوزه تلاش می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.