۲۱ طرح ورزشی و ۱۰ اتاق بهداشت مدارس در استان سمنان افتتاح شد

۲۱ طرح ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی و ۱۰ اتاق بهداشت مدارس در مناطق مختلف استان سمنان با حضور مدیرکل تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان استان در آیینی به صورت ویدئو کنفرانسی به بهره‌برداری رسید.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان سمنان  در این آیین گفت: سهم استان در طرح شهید سلیمانی ایجاد ۴۵ طرح ورزشی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان است و اکنون ۹۰ درصد اعتبارات جذب شده و ۱۰ درصد در مرحله امضای قرارداد برای جذب اعتبار قرار دارد.

روح الله حسنی با بیان اینکه ۴۰ طرح ورزشی در آموزش و پرورش استان سمنان در قالب طرح شهید سلیمانی به بهره‌برداری رسید، افزود: ۲ فضا از ۴۵ فضای ورزشی تابستان امسال افتتاح می‌شود و سه سالن سقف بلند نیز در مرحله بتن‌ریزی و فونداسیون است.

وی یادآور شد: طرح شهید سلیمانی نهضت طراحی، ایجاد، متناسب‌سازی و بهینه‌سازی ۲ هزار و ۱۰۰ فضای ورزشی آموزش و پرورش است که اسفند ۱۴۰۰ با همت دولت سیزدهم کلید خورد.

سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش سمنان خاطر نشان کرد: ۲۳ زمین مصنوعی در ابعاد مختلف، سه سالن ورزشی سقف بلند و ۱۶ سالن ورزشی کوچک یا کلاس درس تربیت‌بدنی مسقف، ۲ فضای ورزشی ساحلی و یک زمین فوتبال، جزو ۴۵ طرح ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی در استان سمنان است.

وی ادامه داد: تعدادی از ۴۵ طرح ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی سال گذشته به بهره‌برداری رسید و ۲۱ طرح اکنون افتتاح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.