عضو علی البدل شورای شهر مشهد جایگزین عضو تعلیقی شد

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مشهد گفت: "مجید نژادحسین" عضو علی البدل اول منتخبین شورای اسلامی شهر مشهد جایگزین "هاشم دائمی" عضو تعلیق شده این شورا شد.

مهدی برامکی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مشهد گفت: بر اساس قانون شورا‌ها هر گاه عضوی به هر دلیلی در جلسات شورا نکند عضو جایگزین معرفی می‌شود البته فاصله زمانی معرفی عضو جدید نباید بیش از ۶ ماه طول بکشد.

او افزود: حکم تعلیق "هاشم دائمی" از شورای شهر مشهد ۲۸ اسفند ماه صادر شد و هفته پیش نیز تا ۲۸ اردیبهشت ماه حکم نژاد حسین را صادر کردیم، اما باید وی از پست مدیریتی خود در شهرداری مشهد استعفا می‌داد که این استعفا نیز صورت گرفت و در عمل فرماندار "نژاد حسین" را به شورای شهر معرفی کرده است.

معاون امور عمرانی فرماندار مشهد ادامه داد: حکم دومین عضو تعلیقی شورای شهر مشهد نیز صادر شده، اما باید ۲ ماه از زمان صدور آن بگذرد چرا که ممکن است دستگاه قضایی این حکم را به هر دلیلی نقض کند لذا اگر تا ۲ ماه دیگر حکم پابرجا بود علی البدل دوم شورای شهر برای عضویت در شورای شهر از سوی فرمانداری معرفی می‌شود.

برامکی با اشاره به همچنین به پذیرش استعفای "غلامحسین صاحبی" دیگر عضو شورای شهر مشهد بیان کرد: بر اساس قانون شورا همه مصوبات باید فرایند هیات تطبیق قوانین فرمانداری را طی کند، این مصوبه نیز به محض ارسال به فرمانداری در هیات تطبیق بررسی خواهد شد که با توجه به رای موافق اکثریت اعضای شورا با این استعفا به نظر می‌رسد هیات تطبیق نیز مصوبه شورا را تایید کند.

او تصریح کرد: پس از طی روند اداری یاد شده عضو علی البدل بعدی شورا یعنی حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی امیری نیز به جای صاحبی به شورا معرفی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.