النخاله در دیدار با جبلی از حمایت‌های ایران تقدیر کرد

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با رئیس رسانه ملی تاکید کرد مقاومت با کمک ایران توانسته موفقیت‌های خود را بدست آورد.

زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی کشورمان در لبنان تاکید کرد کل جریان مقاومت در مدرسه امام خمینی (ره) مشغول مبارزه با دشمن است.

او افزود: در میدان‌های نبرد با دشمن صهیونیستی همواره از کمک‌های جمهوری اسلامی ایران بهرمند بوده و هستیم.

النخاله در ادامه سخنان خود ۲۰ یا ۳۰ سال پیش را با روزهای اخیر مقایسه کرد و گفت: آن زمان کجا بوده‌ایم و اکنون در چه جایگاهی قرار داریم، این‌ها همه به لطف جمهوری اسلامی و حمایت‌های ایران از مقاومت فلسطین است. امروز معادلات میدان نبرد را کاملا بنفع مقاومت تغییر داده ایم و رویای تصویر «سوپرمن بودن» اسرائیل را در منطقه کاملا در هم شکسته و عوض کرده‌ایم.

او با بیان اینکه مقاومت تا پیروزی کامل بر رژیم صهیونیستی دست از مبارزه بر نمی‌دارد، گفت: یکی ازبزرگترین دستاوردهای جدید حضور در میدان نبرد با اسرائیل آن است که به شدت روحیه حکومت وشهرک نشینان اسرائیلی را بهم ریخته ایم و افزون بر اسرائیل در کل منطقه معادله جدیدی را رقم زده ایم.

شایان ذکر است پیش از این جبلی در گفتگو با برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر هدف سفرش به لبنان را رایزنی در راستای تعامل رسانه‌ای برای تبیین دستاورد‌های محور مقاومت اعلام کرد. او با حضور در مناطق کفرکلا، عدیسه و مارون الراس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی به رزمندگان و فرماندهان شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی، حسن شاطری و احمد متوسلیان ادای احترام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار