فعالیت کانون‌های هلال احمر دانشجویی ماموریت‌محور می‌شود

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از تغییر ساختار کانون‌های هلال احمر دانشجویی خبر داد و گفت: بیشتر ماموریت‌های مجموعه عنوان‌محور بوده است که اکنون ماموریت‌محور می‌شود.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، سید علی منیری در بازدید از کانون هلال احمر دانشگاه شهرکرد ضمن قدردانی از فعالیت‌های تاثیرگذار و بشردوستانه کانون هلال احمر دانشگاه شهرکرد گفت: جوانان داوطلبانه با انگیزه‌های خیرخواهانه و ایثارگرانه، خدمت را در دستور کار خود قرار داده‌اند که تجلیل از کارگران فصلی در روز ۱۳ رجب نماد بارز این فعالیت‌هاست.

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: این دوران بهترین فرصت برای فعالیت است و باید این فرصت‌ها را غنیمت بشمارید و نهایت استفاده را بکنید.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: جوانان کانون هلال احمر با حرکت جهادی خود، نشان دادند که جوانان همواره آماده پذیرفتن مسئولیت‌های دشوار در هر صحنه‌ای هستند.

منیری از تغییر ساختار کانون‌های هلال احمر دانشجویی خبر داد و بیان کرد: بیشتر ماموریت‌ها عنوان‌محور بوده است که اکنون ماموریت‌محور می‌شود و کانون دانشگاه ما در استان به عنوان دبیرخانه مرکزی کانون‌های هلال احمر دانشجویان استان قرار می‌گیرد.

عزیزالله مولوی نیز ضمن تشریح فعالیت‌های کانون هلال احمر دانشگاه شهرکرد گفت: کانون هلال احمر به دلیل فعالیت‌های عام‌المنفعانه و گره‌گشایی از مشکلات مردم به نوعی محل تجمع بندگان خاص خداوند متعال است.

معاون فرهنگی – اجتماعی دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه در این کانون دانشجویان از همه رشته‌ها و مقاطع حضور دارند، افزود: این کانون در تمام برنامه‌های فرهنگی نقش موثری دارد.

وی برپایی موکب کودکان در اربعین، تجلیل و اهدای هدیه به کارگران فصلی در روز پدر، همکاری در برنامه‌های فرهنگی دانشگاه، برگزاری بازارچه خیریه و... را از برنامه‌های کانون هلال احمر در یک سال گذشته عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار