۵۰۰ کیلوگرم مرغ خارج از شبکه در قزوین به چرخه مصرف بازگشت

سرپرست مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از بازگشت ۵۰۰ کیلوگرم مرغ گرم خارج از شبکه به چرخه مصرف در این استان خبر داد.

جمشید خدایاری سرپرست مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: بر اساس اخبار واصله مبنی بر عرضه مرغ خارج از شبکه توسط یکی از واحد‌های صنفی موضوع در دستور کار بازرسان این سازمان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از بررسی و تحقیق و با هماهنگی دستگاه قضایی مشخص شد این واحد صنفی مقادیر زیادی مرغ گرم را با خودرو از مغازه خارج می‌کند که موارد مکشوفه توقیف و مجددا به چرخه توزیع بازگشت.

خدایاری با بیان اینکه پرونده تخلف صنفی برای این واحد صنفی تشکیل شده است، گفت: متصدی واحد برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: عرضه خارج از شبکه یکی از تخلفاتی صنفی است که قانونگذار در فصل هشتم قانون نظام صنفی به آن پرداخته و بر اساس تعداد دفعات با برخورد‌های قانونی همراه است.

سرپرست مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی بر عرضه کالا‌های اساسی در استان قزوین موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

برچسب ها: گوشت قرمز ، واحد صنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.