فرمانده قرارگاه سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان از احداث مخزن ذخیره آب ۱۰۰۰ متر مکعبی روستای شعبجره خبر داد.

سرهنگ علی اکبر شاهرخی با حضور در فرمانداری زرند، با سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند دیدار و گفتگو کرد.

مسئول قرارگاه سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان پیش از حضور در فرمانداری، طی یک بازدید سرزده با همراهی کارشناس عمرانی فرمانداری، ابتدا در گلزار شهدای روستای باب تنگل حضور یافت و با قرائت فاتحه، یاد و خاطره‌ی شهدای این روستا را گرامی داشت.

او از روند اجرای پروژه روکش آسفالت مسیر گلزار شهدا و بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی آن روستا بازدید بعمل آورد.

سرهنگ شاهرخی بعد از بازدید میدانی، در فرمانداری زرند حضور یافت و با فرماندار دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمانه، سید رضا حسینی نژاد با تشکر از حضور و همکاری سرهنگ شاهرخی و مجموعه‌ی قرارگاه سازندگی سپاه، همکاری این نهاد انقلابی را با فرمانداری زرند، بسیار برادرانه و راهگشا توصیف کرد.

وی در ادامه بحث، در خصوص نحوه مشارکت در پروژه‌های آتی از جمله احداث مخزن ذخیره آب ۱۰۰۰ مترمکعبی روستای شعبجره و پروژه محرومیت زدایی ویژه راه‌های روستایی مناطق محروم رحمت آباد سنگ، گوراب جمعه و چاه غلامعلی، با سرهنگ شاهرخی بحث و تبادل نظر کرد.

در ادامه سرهنگ علی اکبر شاهرخی ضمن تقدیر از فرماندار زرند بابت پیگیری‌ها و همکاری با قرارگاه سازندگی سپاه ثارالله، جهت انجام پروژه‌های یاد شده، قول مساعد همکاری داد.

در ادامه مباحث، مقرر گردید دفتر عمرانی فرمانداری، به ارائه جزئیات پروژه‌های قابل مشارکت با قرارگاه سازندگی سپاه پرداخته و امور مربوط به عقد تفاهم نامه در این خصوص را پیگیری نماید.

در پایان این دیدار، فرماندار زرند و مسئول قرارگاه سازندگی سپاه ثارالله، بر ادامه همکاری‌ها تاکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار