صندوق کارآفرینی امید نقش موثری در ایجاد اشتغال داشته است

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تسیهلات قرض الحسنه صندوق کارآفرینی امید نقش موثری در ایجاد اشتغال به ویژه مشاغل خرد و خانگی در این استان داشته است، افزایش سهم استان از این محل برای سال جدید را خواستار شد.

غلامعلی حیدری روز پنجشنبه ۱۱ خرداد در نشست با مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه این استان از نرخ بالای بیکاری و محرومیت تاریخی رنج می‌برد می‌طلبد تا توجه ویژه‌ای به استان به ویژه در اختصاص تسهیلات قرض‌الحسنه شود.

وی ادامه داد: پارسال صندوق کارآفرینی امید عملکرد خوبی در استان داشت و با پرداخت تسهیلات قابل توجه مشاغل زیادی به ویژه در مناطق محروم ایجاد کرده است که انتظار می‌رود در سال جدید نیز سهم استان افزایش و این روند مطلوب با قوت بیشتری تداوم یابد.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به زنان سرپرست خانوار از اهمیت دوچندانی برخوردار است، تصریح کرد: در بسیاری از موارد مشاهده شده که مبلغ ناچیز تسهیلات مشاغل خانگی تحول بزرگی در زندگی این خانوار‌ها ایجاد کرده است.

حیدری تصریح کرد: تلاش می‌شود تا شهرستان خانمیرزا را به عنوان منطقه پایلوت احداث گلخانه در استان تبدیل کنیم از همین رو کمک صندوق کارآفرینی امید برای رونق این واحد‌ها می‌تواند ما را در اجرای موفق این طرح کمک بسزایی کند.

وی خاطرنشان کرد: نهضت احیای واحد‌های تولیدی از دیگر برنامه‌های موثر صندوق کارآفرینی امید است که انتظار می‌رود در این خصوص نیز استان ما به طو ویژه دیده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.