۲۰۰ هزار شغل با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در کشور ایجاد شد

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه این صندوق طی ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم به بیش از ۷۰ هزار طرح در کشور تسهیلات پرداخت کرد، گفت: این تسهیلات زمینه ایجاد بیش از ۲۰۰ هزار فرصت شغلی را در کشور فراهم کرد.

نعمت الله رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید روز چهارشنبه در حاشیه کارگروه اشتغال استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری صندوق کارآفرینی امید برنامه ریزی کرده است تا معادل ۲ سال گذشته، یعنی ۷۰ هزار طرح خرد، کوچک و متوسط را مورد حمایت قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح ها، کسب و کار‌های خرد، کوچک و متوسط رونق بیشتری پیدا کند.

رضایی تصریح کرد: بر اساس آمار‌های رسمی نرخ بیکاری در کشور رو به کاهش و نرخ مشارکت اقتصادی رو به افزایش است و این اعداد نشانه‌های خوبی را در خود دارند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شاخص‌های مربوط به حوزه اشتغال در استان زنجان مناسب است، اظهار کرد: صندق کارآفرینی امید امسال بیش از هزار و ۷۰۰ طرح را در این استان مورد حمایت قرار می‌دهد و قرار است در این راستا تا پایان امسال سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به این طرح‌ها پرداخت شود که بر اساس برآورد‌ها زمینه اشتغال بیش از سه هزار نفر با این طرح‌ها فراهم می‌شود.

وی افزود: با هماهنگی‌هایی که با مدیریت استان انجان گرفته، قرار است میزان طرح‌های مورد حمایت در این استان به ۲ هزار و ۵۰۰ مورد افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.