ادعای رسانه باکو درباره استفاده پاشینیان از جلیقه ضدگلوله+ فیلم

یک رسانه متعلق به جمهوری آذربایجان در مورد حضور نخست وزیر ارمنستان در اجلاس مولداوی ادعایی جدید مطرح کرد.

خبرگزاری ترکیک ورلد متعلق به جمهوری آذربایجان در خبری از محل برگزاری اجلاس سران جامعه سیاسی اروپا در مولداوی مدعی شد که نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان با جلیقه ضدگلوله وارد این اجلاس شده است.

گفته می‌شود پاشینیان در واکنش به سوال خبرنگارانی که در ورودی اجلاس حضور داشتند از کنار آن‌ها عبور می‌کند و از هر گونه اظهار نظری در این مورد خودداری می‌کند. خبرنگاران حاضر ادعا می‌کنند جلیقه ضدگلوله پاشینیان از زیر کت وی مشخص بوده است.

ده‌ها نفر از رهبران اروپایی امروز پنجشنبه به منظور پیگیری خط‌مشی‌هایی خارج از اتحادیه اروپا و ارسال پیام به روسیه در قالب اجلاس جدیدالتاسیس جامعه سیاسی اروپا در حومه شهر کیشینف، پایتخت مولداوی گرد هم می‌آیند.

گفته می‌شود مولداوی در راستای سازماندهی منظم و ایمن این اجلاس، یک پروژه بزرگ مدیریت ترافیک هوایی را برای میزبانی از هواپیما‌های رهبران اروپایی در فرودگاه کوچک مولداوی به اجرا در آورده است. انتظار می‌رود بیش از ۲۰۰۰ نماینده در مذاکراتی که قرار است در بنای مشهور به «قلعه میمی» واقع در ۳۵ کیلومتری حومه کیشینف و همچنین شهر تیراسپول، مرکز منطقه جدایی‌طلب ترانسنیستریا برگزار شود، شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
اگرحقیقتاً ضدگلوله برتن کرده این نشان دهنده ترورریست بود دولت باکوی صهیون پرسته
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۶:۲۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
مرگبرارمنستان
آخرین اخبار