برای اولین بار در کشور:

خط تولید روکش لاستیک هواپیما در سیرجان افتتاح شد

خط تولید روکش لاستیک هواپیما برای اولین بار در کشور با حضور استاندار کرمان در سیرجان افتتاح شد. 

در سفر استاندار کرمان به سیرجان، ۳ طرح توسعه گروه صنعتی بارز در مجتمع صنایع لاستیک سیرجان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.  

با حضور استاندار کرمان و مدیرعامل شستا، عملیات احداث کارخانه ریکلیم،  گروه صنعتی بارز در سیرجان آغاز شد.

با کلنگ‌زنی کارخانه ریکلیم، طرح کمکی و جانبی در فرایند تولید لاستیک با ظرفیت سالانه ۱۰ هزار تن، تامین ۱۰۰ درصدی نیاز کارخانه بارز در کشور انجام می‌شود و تا ۳۰ درصد نیز مصرف کائوچو و بهای تمام شده محصول پایین می‌آید.  

خط تولید روکش لاستیک هواپیما برای اولین بار در کشور و سرویس سنتر سیرجان نیز با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شستا، مدیرعامل لاستیک بارز و مدیران شهرستانی افتتاح شد.  

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این آیین با قدردانی از پشتکار، انگیزه و انرژی مجموعه لاستیک بارز گفت: این مجموعه با همت و تقسیم کار صورت گرفته و تولید محصولات جدید لاستیک، توانسته است، سودده باشند.  

او  با بیان اینکه در راه‌اندازی خط توسعه همراه هستیم، افزود: بارز ۵۰ درصد لاستیک مورد نیاز کشور را تولید می‌کند و با فعال شدن خط توسعه، کمک بزرگی به کشور و اقتصاد دارد.  

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه خط‌های توسعه لاستیک بارز، کار بزرگی است و حتما باید تقویت شود، بیان داشت: ظرفیت بزرگی که نیاز جامعه است، مزیت اقتصادی دارد و امکان صادرات هم فراهم است.  

ابراهیم بازیان، مدیرعامل شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی)  نیز بر استفاده از دارایی‌های کشور تاکید کرد و گفت: یک دهه رکود در رشد و سرمایه‌گداری داشتیم و باید همت و تلاشمان را بر افزایش سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی بگذاریم.  

او افزود: در کشور نیازمند توسعه زنجیره ارزش و اصلاح ساختار مالی شرکت‌ها هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار