عمری: قراردادم با پرسپولیس ۵۰۰ میلیون است

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من عاشق پرسپولیس هستم و در این تیم می مانم.

محمد عمری مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس  درباره علت دعوت نشدنش به تیم ملی امید و بزرگسالان اظهار کرد: سنم از ۲۳ رد شده و به همین خاطر عنایتی من را خط زد. در لیست قبلی تیم ملی بزرگسالان بودم، اما مصدومیت داشتم. با شناختی که از خودم دارم، تلاش می‌کنم و پیراهن تیم ملی را به دست می‌آورم.  

عمری گفت: پاس گلم مقابل تراکتور را از همه گل هایم بیشتر دوست دارم. در دریبلینگ و شوت زنی خوب هستم. دفاع راست هم بازی کردم، اما پست پشت مهاجم را دوست دارم. خودم را به گومز بازیکن تیم ملی آرژانتین شبیه می‌دانم. سروش رفیعی من را با نام جیووینکو صدا می‌زند.  

او درباره اخراج ساپینتو در فینال جام حذفی بیان کرد: سرمربی خارجی باید به هواداران احترام بگذارد. طرفداران به ما سنگ و بطری پرتاب کردند، اما احترام گذاشتیم. امیدوارم رفتار ساپینتو دیگر تکرار نشود و برای مربیان خارجی دیگر درس عبرت شود. مربیان ایرانی هیچ وقت چنین رفتاری نمی‌کنند.  

مهاجم پرسپولیس درباره رقم قرارداد پایینش گفت: با توجه به اینکه از امید‌ها به بزرگسالان اضافه شدم مبلغ قراردادم با پرسپولیس ۵۰۰ میلیون تومان بود. قراردادم با پرسپولیس ۵ ساله است و امیدوارم اضافه شود. آقای درویش به من لطف داشت و علاوه بر قرارداد، پاداش‌هایی به من داده است.  

عمری درباره اینکه پیشنهادی از اروپا دریافت کرده است، گفت: بله، از پرتغال، بلژیک و قطر پیشنهاد داشتم. تیم پرسپولیس از همه تیم‌هایی که پیشنهاد داده اند از لحاظ فنی بالاتر است. عاشق پرسپولیسم و فعلا در این تیم می‌مانم. در قراردادم بند فسخ ندارم و برای جدایی باید باشگاه رضایت بدهد. باید یک کمک ویژه به پرسپولیس بکنم تا با خیال راحت لژیونر شوم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار