سخنرانی رئیس قرارگاه عمار در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

حجت الاسلام و المسلمین طائب رئیس قرارگاه عمار در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت ۱۵ خرداد در بیرجند سخنرانی می‌کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اقشار مختلف مردم برای حضور در مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی دعوت کرد.

این مراسم امروز در بیرجند ساعت ۱۹ در حسینیه جماران، فردا ساعت ۱۷:۰۰ در مدرسه علمیه سفیران هدایت واقع در خیابان شهید مطهری ۸ و دوشنبه ۱۵ خرداد، ساعت ۱۶:۳۰ در مسجد الرسول (ص) بازار برگزار می‌شود.

سخنران محوری این ویژه برنامه‌ها،حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار است.

نظیر این مراسم در سایر شهرستان‌های استان هم برگزار می شود.


بیشتر بخوانید


متن دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خرداد سالروز ارتحال بزرگ مردی است که ودیعه‌ای الهی و پرورش یافته مکتب قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) بود و دوران حیات طیبه اش، قرن حاضر را تحت تأثیر قرار داد و انقلاب الهی و پیامبرگونه‌اش خواب راحت را از مستکبران عالم ربود و تمامی معادلات سیاسی جهان را بر هم ریخت.

با گذشت ۳۴ سال از ارتحال ملکوتی امام عظیم الشأن، همچنان داغ امام خمینی (رحمت الله علیه) تازه است و ملت ایران هرگز آن غم طاقت فرسا را از یاد نخواهد برد، اما آنچه آلام ملت را در رحلت آن مرد بزرگ تسکین بخشید، رهبری حکیمانه و مدبرانه خلف صالح و جانشین بر حقشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی) است که راه نورانی امام راحل را با تمام توان ادامه داده و یقیناً روح امام بزرگوار نیز از استمرار مسیر نورانی انقلاب با هدایتگری ایشان شاد و دعاخوان ملت غیور ایران است.

از سوی دیگر حماسه ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ به عنوان مبدأ نهضت اسلامی ایران، با الهام از مکتب عاشورا سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ بود که باعث تسریع در روند شکل‌گیری مبارزات و سرانجام پیروزی انقلاب اسلامی شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن عرض تسلیت، از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم به منظور حضوری پرشور و گسترده در مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد در سراسر استان جهت تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی دعوت می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.