سردار رمضان شریف:

آرمان‌های امام راحل روشنگر راه ما است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آرمان‌های امام راحل روشنگر راه ما است و هر زمان برای تحقق آرمان‌های الهی تلاش کرده‌ایم به پیروزی رسیده‌ایم.

آیین گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) روز شنبه با حضور استاندار، معاون استانداری، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و اقشار مردم در مصلی بزرگ شهرکرد برگزار شد.

سخنران اصلی این برنامه سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

سردار رمضان شریف در این آیین اظهار داشت: آرمان‌های امام راحل روشنگر راه ما است و هر زمان برای تحقق آرمان‌های الهی تلاش کرده‌ایم به پیروزی رسیده‌ایم و ما این وعده الهی را در بحران‌های مختلف دیده‌ایم.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: امروز منافقان و کومله و داعشی‌ها و آمریکایی‌ها و هم پیمانان خود در منطقه کجایند؟! بی‌شک ما در گام دوم انقلاب شکوفاتر و بالنده‌تر خواهیم بود و شکست دشمن حتمی است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) را یک شخصیت استثنایی و برتر در طول تاریخ ایران عنوان کرد و گفت: در طول تاریخ کشور، شخصیت‌های بزرگی در مقاطع تاریخی مورد اقبال مردم قرار گرفتند امام معمار کبیر انقلاب اسلامی یک استثناست و برتری امام بر همه کسانی که در این کشور بروز و ظهور داشتند قابل توجه است.

سردار شریف تصریح کرد: امام خمینی (ره) احیاگر معنویت، دین‌گرایی و ارزش‌ها نه تنها برای مردم ایران بلکه برای بشریت است و بیانات، جهت‌گیری‌ها و راهبرد‌های ایشان که در وصیت‌نامه الهی سیاسی این شخصیت والا تدوین شده است افق روشنی را در مقابل جامعه بشیریت قرار می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار